Jak wyglada umowa?
PDF Drukuj Email

Dla zapewnienia należytego komfortu każda usługa obejmująca pozycjonowanie strony internetowej kwitowana jest stosowną umową, dzięki czemu nasi klienci mogą czuć się pewnie i komfortowo. Proponowane przez nas umowy opracowane są z uwzględnieniem zasady - im prostsza umowa tym mniej niejasności i niedomówień dlatego też w umowach na pozycjonowanie stron internetowych nie znajdą Państwo żadnych kruczków prawnych, ukrytych kosztów czy też paragrafów pisanych „drobną czcionką”. W razie pytań, uwag bądź wątpliwości szczegółowo wyjaśniamy niejasności, jesteśmy również skłonni do negocjacji i ewentualnych ustępstw jeśli nie naruszają one w sposób znaczący interesów żadnej ze stron.

Naszym klientom proponujemy dwa rodzaje umów. W zależności od rodzaju usługi proponujemy umowę na pozycjonowanie jednorazowe oraz na pozycjonowanie stałe.

Standardowa umowa na pozycjonowanie jednorazowe oprócz zestawu fraz kluczowych do pozycjonowania, zawiera informację odnośnie zakresu pozycji w wyszukiwarce Google oraz portalach które korzystają z wyszukiwarki Google, jakie deklarujemy się osiągnąć, maksymalnego czasu wywiązania się z umowy oraz płatności, która podzielona jest na dwa etapy, zwykle w proporcji 2/3 kwoty przed przystąpieniem do pozycjonowania i 1/3 po zakończeniu pierwszego etapu pozycjonowania a przed przystąpieniem do etapu drugiego co zwykle ma miejsce po ok. 2-3 miesiącach od momentu rozpoczęcia pozycjonowania. Umowa na pozycjonowanie jednorazowe jest umową na wykonanie konkretnej usługi w czasie nie przekraczającym terminu określonego w umowie.

Umowa na pozycjonowanie stałe zawiera hasło lub zestaw haseł kluczowych przeznaczonych do pozycjonowania z wyszczególnieniem kwoty za każde hasło oddzielnie. Pozycjonowanie stałe rozliczne jest w cyklu miesięcznym za każde hasło oddzielnie. W przypadku umów na pozycjonowanie stałe wysokość opłat uzależniona jest od faktycznie osiągniętych rezultatów, co wyraźnie określone jest w umowie. Umowa na pozycjonowanie stałe podpisywana jest na czas nieokreślony, zwykle z zachowanie miesięcznego okresu wypowiedzenia dzięki czemu klient nie ma problemu z wypowiedzeniem umowy i może uczynić to bez podania przyczyny.